İnternet sitesinden aldığım ürünleri mağazaya iade edebilir miyim?
İnternet mağazasından alınan ürünleri oluşabilecek kullanım sonrası iade etme gibi durumlar için iade kabul edilmemektedir.

Siparişimdeki ürün yada ürünleri nasıl iade edebilirim?
Kostüm iadesi, oluşabilecek kullanım sonrası iade etme gibi durumlar için iade kabul etmemektedir.

Beden değişimi için ne yapmam gerekli? Mağazadan değişim yapabilir miyim?
Eğer sipariş ettiğiniz ürün ya da ürünler beden olarak olmadıysa, ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 3 gün içerisinde iletişim sekmesindeki telefondan iletişime geçerek değişim talep edebilirsiniz. Değişim işlemlerinizi yine iletişime geçerek mağazamızdan gerçekleştirebilirsiniz.

Değişim kargo masrafından kim sorumlu olacaktır?
Tüm iadelerinizi Aras Kargo üzerinden karşı ücretli olarak yapabilirsiniz.

Elime yanlış veya kusurlu ürün geçerse ne yapmalıyım?
İletişim sekmesindeki telefondan iletişime geçerek değişim talebi oluşturunuz.

Lütfen İade ve Değişim Politikamızı Okuyunuz.
Kostüm iadesi, oluşabilecek kullanım sonrası iade etme gibi durumlar ve hijyen dolayısıyla kesinlikle iade edilemez.

Tıpkı mağazamızda olduğu gibi ürüne bakmak ve ürünü denemek amacıyla ambalajını açabilirsiniz. Lütfen orijinal ambalajı saklayın ve ürünle birlikte değişime gönderin. Ürünleri ağır kokulu parfümler, iz bırakabilecek bir deodorant sürmüşken denemeyiniz. Etiketleri çıkarmayınız. Ürünlerinin değişim yapılabilmesi için bozulmamış ve ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir. Bu değişim politikası hatalı ürünlere ilişkin yasal haklarınızı etkilemez.